Prowadzenie działań public relations, wsparcie w działaniach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowanie materiałów contentowych na potrzeby mediów własnych, obsługa kanałów społecznościowych marki oraz prowadzenie działań social advertising. W takim obszarze specjaliści z Neon Shake wspierają Centrum Handlowe Europa Centralna w prowadzeniu bieżących działań marketingowych. Ze strony agencji za działania odpowiada zespół, którym kierują Łukasz Maścianica – dyrektor kreatywny i Adam Piwek – menedżer ds. komunikacji.
Centrum Handlowe Europa Centralna jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Unikalny koncept galerii i parku handlowego, oferuje klientom możliwość zrobienia wszystkich niezbędnych zakupów od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy i wyposażenia domu, po ubrania z najnowszych kolekcji. Zarządcą Europy Centralnej jest Apsys Polska.
Zobacz również
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche. Współpraca jest efektem przetargu. Została nawiązana na rok.