– To już kolejna marka, która przekazała nam swoje działania społecznościowe – wyjaśnia Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake. – Cieszy nas, że za Oranżada Hellena obok Facebooka i Instagrama stawia też na Snapchata i poszerzenie grupy docelowej dzięki temu medium.
Neon Shake odpowiada za obszar social media, czyli tworzenie contentu, strategię działań i moderację w SM. W ciągu pierwszego miesiąca współpracy znacząco wzrosły zasięgi i zaangażowanie kontaktujących się z marką. Praca dla Oranżady Hellena to efekt działań new business oraz wygranego przetargu, który po stronie agencji prowadził Jacek Furtak. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków współpracy. Ze strony Neon Shake projekt koordynują m.in. digital strateg Maciej Dziedzic oraz community manager Dawid Zając.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych efektów socialowej współpracy z zespołem Neon Shake – mówi Sylwester Michałek, Brand Manager Hellena. – Dowodem tego jest pierwsza pozycja wśród napoi pod względem zaangażowania i aktywności użytkowników w rankingu SoTrendera. W comiesięcznym raporcie „Facebook Trends” fanpage Oranżada Hellena znalazła się też na pozycji lidera w rankingu aktywnych użytkowników dla branży FMCG.
Oranżada Hellena to marka, która od ponad 20 lat obecna jest w świadomości Polaków. Przez ten czas zyskała grono wiernych miłośników orzeźwiających bąbelków i landrynkowego smaku. Właścicielem brandu jest Colian Holding SA, który w swoim portfolio posiada m.in. Goplanę, Appetitę czy Grześki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach