Nestea z nową platformą komunikacji

O autorze
1 min czytania 2023-06-14

Publicis Worldwide Poland przygotował pierwszą kampanię wizerunkową dla marki Nestea, która jest kolejnym projektem zrealizowanym dla Grupy Maspex w ciągu ostatnich miesięcy. Kampania Nestea ma zasięg międzynarodowy, a działania będą prowadzone w krajach należących do regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Oprócz Polski, będą to Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria. Kampania została zrealizowana w oparciu o opracowaną przez Publicis Worldwide Poland nową platformę komunikacji, która jest kontynuacją strategii marki „Wypełnij każdy dzień radością”.

– Kampania dla Nestea to kolejny projekt uruchamiany dla Grupy Maspex w ostatnim czasie. Dziękujemy za okazane zaufanie i cieszymy się, że przestrzeń do współpracy między nami stale się powiększa. Tym razem realizujemy kampanię, która będzie emitowana jednocześnie na kilku środkowoeuropejskich rynkach. I jest to kampania przepełniona radością, także tą wynikającą z dobrze układającej się współpracy. Z naszej strony chcemy zadbać o to, by nasza naczelna wartość – CIEKAWOŚĆ – przyczyniła się do rozwoju powierzonych nam marek i dalszego wzrostu biznesu Grupy Maspex – powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner w agencji Publicis Worldwide Poland.

– Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy przy tym projekcie, było odświeżenie i odmłodzenie wizerunku dobrze znanej marki. Nasza CIEKAWOŚĆ, przejawiająca się w chęci dogłębnego zbadania i zrozumienia potrzeb klienta, aktualnych realiów rynkowych oraz poszukiwania nieoczywistych rozwiązań, doprowadziła nas do stworzenia platformy komunikacyjnej łączącej markę z pozytywną energią radości. Nestea smakuje najlepiej, gdy pijemy ją z kimś nam bliskim. Nestea to orzeźwienie i przyjaciele. Sięgajmy po nią i przyciągajmy tę radość do siebie – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, integrated communication director w agencji Publicis Worldwide Poland.

W działaniach na rzecz marki Nestea agencja odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów kreatywnych. W przypadku Polski kampania jest realizowana w internecie. W pozostałych krajach będzie miała swoją odsłonę także w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Publicis Worldwide Poland przygotował wersje spotów przeznaczone do emisji w serwisie YouTube. Agencja stworzyła także formaty wideo do social mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy produkcji spotów pracowało studio MOON Films oraz dział produkcji Grupy Maspex. Postprodukcję zrealizowało studio Xantus. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zabłockiemu. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która wraz z Publicis Worldwide należy do struktur Publicis Groupe w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing