Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nestlé aktywizuje absolwentów na Facebooku

Nestlé Polska S.A. już po raz trzeci za pomocą portalu Facebook i avatara – Natalii Honoraty Witalnej – aktywizuje studentów i absolwentów zainteresowanych zdrowym żywieniem. W tym roku firma wychodzi naprzeciw potrzebom lokalnych społeczności.
O autorze
2 min czytania 2014-03-26

Zadaniem młodych pasjonatów zdrowia będzie zaprojektowanie inicjatywy, która zachęci kobiety w ich najbliższym otoczeniu do refleksji nad swoim codziennym żywieniem oraz aktywnością fizyczną i być może skłoni je do zmian. W poprzednich edycjach konkursu, studenci i absolwenci pomagali Natalii Honoracie Witalnej, awatarowi wytworzonemu na potrzeby konkursu. W tym roku to ona, w roli asystentki Starszej Specjalistki ds. Żywienia Agnieszki Piskały, będzie służyła poradami oraz wspierała ich w diagnozowaniu potrzeb lokalnych społeczności i projektowaniu inicjatyw budujących świadomość w obszarze żywienia i zdrowia.

– W 3. edycji projektu Natalia przez 3 miesiące będzie mi pomagała przy koordynacji konkursu i informowała o tym na fan page’u. W ten sposób studenci i absolwenci będą mieli okazję, żeby zobaczyć, jak wygląda praca w Nestlé od środka oraz przygotować się na to, co ich czeka, jeśli zostaną laureatami. My z kolei będziemy sygnalizować potrzeby lokalnych społeczności i podsuwać im pomysły na akcje, które mogą zaprojektować. Za pomocą tej inicjatywy chcemy pokazać, jak wiele wyzwań i ścieżek rozwoju zawodowego stoi przed pasjonatami zdrowego trybu życia. Wierzymy też, że przy naszej pomocy i wsparciu samorządów, pomysły uczestników na akcje edukacyjne zostaną wcielone w życie oraz przyniosą wiele pozytywnych zmian – mówi Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A. i koordynatorka 3. edycji konkursu.

W konkursie zostanie wyłonionych jedenastu laureatów, którzy otrzymają możliwość rozwoju i zwiększenia kompetencji zawodowych. Trzech autorów najlepszych prac odbędzie staże w Nestlé, natomiast ośmiu kolejnych weźmie udział w szkoleniu z autoprezentacji przeprowadzonym przez agencję PR Synertime oraz wystąpi z własną prelekcją podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego w Rogowie. Założeniem projektu jest też pomoc uczelniom, kształcącym specjalistów z obszarów żywienia, zdrowia i CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu), w realizacji innowacyjnych projektów dydaktycznych, istotnych z punktu widzenia ich rozwoju. Ta uczelnia, której studenci uzyskają łącznie najwięcej punktów z ocen prac konkursowych, otrzyma grant naukowy o wartości 15 tys. zł.Dodatkowo firma wesprze autorów najlepszych prac we wprowadzeniu ich pomysłów w życie.

Akcji – jak co roku – będą towarzyszyć spotkania specjalistów ds. żywienia Nestlé Polska S.A. ze studentami uczelni wyższych w Polsce w ramach ogólnopolskiego Żywieniowego Roadshow Nestlé. Tematem rozmów będą trendy i wyzwania żywieniowe w Polsce i na świecie oraz perspektywy rozwoju i zawodowej przyszłości młodych specjalistów. Tylko w drugiej edycji podczas Roadshow pokonano dystans 5 tysięcy kilometrów, aby spotkać się z prawie 500 studentami kierunków żywieniowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za merytoryczny wymiar projektu odpowiada Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A, a za wykonanie – Dział Korporacyjny Agencji Synertime, pod kierownictwem Barbary Labuddy, Prezesa Zarządu.

Inicjatywa Nestlé, pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki, magazynu Eurostudent oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE, realizowana jest w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się