Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 8 do 21 września 2022 roku. W konkursie biorą udział wszystkie marki Nestlé dostępne w sieci Intermarché.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w promocji za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z dowodu zakupu oraz napisać „dlaczego właśnie do Ciebie ma śmignąć nagroda?”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Co tydzień można zdobyć: bon do Intermarché o wartości 200zł (co tydzień 30 szt.), słuchawki douszne JBL (co tydzień 5 szt.), smartwatch Garmin (co tydzień 5 szt.).Dodatkowo, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureata nagrody głównej którym jest skuter elektryczny NIU. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Pełna lista marek biorących udział w konkursie jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: www.uniqueone.pl.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]