Nestlé Polska z konkursem w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Śmigaj z Nestlé po nagrody”, który realizowany jest w sieci sklepów Intermarché. To już kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 8 do 21 września 2022 roku. W konkursie biorą udział wszystkie marki Nestlé dostępne w sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w promocji za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z dowodu zakupu oraz napisać „dlaczego właśnie do Ciebie ma śmignąć nagroda?”.

Co tydzień można zdobyć: bon do Intermarché o wartości 200zł (co tydzień 30 szt.), słuchawki douszne JBL (co tydzień 5 szt.), smartwatch Garmin (co tydzień 5 szt.).Dodatkowo, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureata nagrody głównej którym jest skuter elektryczny NIU. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Pełna lista marek biorących udział w konkursie jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: www.uniqueone.pl.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj