Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Netflix przedstawia Recomoji – propozycje dostosowane do nastroju użytkownika

Z okazji międzynarodowego dnia emoji, Netflix wprowadził nowe udogodnienie dla swoich fanów. Na oficjalnym profilu serwisu na Facebooku pojawiła się opcja rozmowy z botem, który na podstawie przesłanego emoji, zarekomenduje najlepsze filmy, programy lub seriale, dostosowane do aktualnego nastroju.
O autorze
1 min czytania 2018-07-18

Czy to kolejny algorytm?

Netflix Recomoji to zupełnie nowy sposób na odkrywanie treści dostępnych na platformie, który nie wpływa na system rekomendacji samego serwisu. Algorytm aplikacji Netflix został stworzony, by odczytywać stałe upodobania swoich użytkowników i jest przypisany bezpośrednio do poszczególnych kont. Netflix Recomoji bazuje na informacjach podanych w konwersacji Messenger – dzięki emoji odczytuje samopoczucie użytkownika w danej chwili. Oznacza to, że rekomendacje przedstawione użytkownikowi ze świetnym humorem będą różnić się od tych, które zobaczy osoba w nieco mniej radosnym nastroju.

Pochwal się znajomym

Dzięki Netflix Recomoji, użytkownik może także w prosty sposób udostępniać otrzymane propozycje. Jeśli rekomendacja przypadnie mu do gustu, wystarczy, że wybierze w konwersacji opcję „Dodaj do ulubionych”. W oknach rozmów pojawi się dodatkowe rozszerzenie Netflix Recomoji, które umożliwi łatwe dzielenie się ulubionymi tytułami ze znajomymi.

Akcja Netflix Recomoji potrwa do połowy października i jest dostępna dla wszystkich fanów serwisu w Polsce. Propozycje przedstawiane za pośrednictwem aplikacji Messenger nie są połączone z subskrypcją Netflix. Dzięki temu każdy może sprawdzić jak działają rekomendacje bazujące na samopoczuciu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj