Nie będzie to pierwsza promocja produkcji. Ci którzy odwiedzili targi CES 2018 w Las Vegas mogli zobaczyć „kawałek” przyszłości.
Jedno ze stoisk na targach powstało jako promocja firmy Psychasec, choć promowało Altered Carbon, serial który w Polsce znajdziemy pod nazwą „Modyfikowany węgiel”. Akcja dzieje się 300 lat w przyszłość, kiedy „Społeczeństwo zostało zmienione przez nową technologię, świadomość może zostać zdigitalizowana, a ciała ludzkie są wymienne.”
Zobacz również
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Netflix z okazji premiery nowego sezonu Stranger Things zorganizował akcje w jednej ze stacji na warszawskim Powiślu. Stojaki na rowery pokrywała lepka maź, a zamiast dobrze znanych wszystkim miejskich rowerów stoją modele jednośladów z lat osiemdziesiątych – m.in. BMX i Wigry 3. Wszystko było zaplątane w gęstą pajęczynę i oplecione konarami drzew.
PS2
Z kolei z okazji premiery trzeciego sezonu serialu marka stworzyła kilka dobrych akcji kontekstową kampanię OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.
źródło: adwwek.com