Dodatkowo promowana będzie usługa „Pomoc w biurze”, która oferuje bezpłatny serwis sprzętu komputerowego (wraz ze sprzętem współpracującym), biurowego, RTV oraz AGD. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Główny nacisk został położony na radio. Spoty reklamowe będzie można usłyszeć w trzech kluczowych grupach rozgłośni: RMF, Trójce oraz Tok FM. Kampanię radiową wspierają dodatkowe działania: display w Internecie, kampania e-commerce, działania w mediach społecznościowych, materiały POS oraz bezpośredni mailing do klientów.
Zobacz również
Jednym z priorytetów Netii jest intensyfikacja działań marketingowych adresowanych do małych firm. Obecna kampania ta jest pierwszym krokiem i jednocześnie częścią szerszego planu, który przygotowaliśmy na ten rok – powiedział Michał Zawadzki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu rynku B2C w Netii.
Za opracowanie kampanii reklamowej odpowiada agencja Dentsu Aegis Network. Za zakup mediów – Starcom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach