Decyzja o stworzeniu nowego stanowiska w dziale new business była podyktowana zwiększającym się zapotrzebowaniem na nowe technologie i rosnącym zainteresowaniem ofertą produktową Netizens. – Polski rynek z każdym rokiem wykazuje coraz większy apetyt na rozwiązania marketingowe, które wykorzystują najnowsze technologie. Abyśmy mogli sprawniej docierać z naszymi propozycjami do polskich klientów, zdecydowaliśmy się na rozdzielenie działań w ramach terytorium kraju i poza jego granicami – komentuje Maciej Swoboda, Business Development Director w Netizens.
Aneta Zabiegała będzie odpowiadać za rozbudowę portfolio klientów Netizens w Polsce oraz za sprzedaż produktów własnych firmy. Z branżą marketingową związana jest od prawie 7 lat. Jej doświadczenie obejmuje tworzenie strategii, realizacje kampanii oraz budowanie wizerunku marek od strony agencyjnej. Doświadczenie zdobywała w 24/7 Communication, tworząc i wdrażając strategie PR. W Netizens zajmowała się obsługą agencji i marek w Polsce i za granicą, realizując projekty digital oraz eventy z wykorzystaniem nowych technologii. Współpracowała z takimi klientami jak Procter&Gamble, E.Wedel, Danone, McDonald’s, Bosch, Tauron, Burda Media oraz agencjami Curb, Hill&Knowlton, DDB i ConceptX.
Zobacz również
Netizens Digital Innovation House to interaktywny dom produkcyjny działający w obszarach: online advertising, mobile, interactive installations i software. Tworzy go zespół specjalistów, którzy opracowują innowacyjne i interaktywne rozwiązania łączące światy on-line i off-line oraz realizują projekty informatyczne na dużą skalę. Z usług Netizens korzystają marki, agencje reklamowe i działy IT w Polsce i na świecie, m.in. Saint-Gobain, Leroy Merlin, Lexus, WSiP, Concept X, Peppermint.