Netto stawia na świeżość

Netto Polska w nowej, ogólnopolskiej kampanii promocyjnej pragnie podkreślić, że sprzedawane w sklepach sieci produkty z tej kategorii są najwyższej jakości i w niczym nie odbiegają od tych sprzedawanych na miejskich targowiskach czy bazarkach.
O autorze
1 min czytania 2020-10-13

Punktem wyjścia w komunikacji jest informacja, że pracownicy sklepów Netto co dwie godziny sprawdzają świeżość wyłożonych owoców i warzyw. Dzięki temu klient ma pewność, że otrzyma wyłącznie towar najwyższej jakości, spełniający wszystkie firmowe standardy i surowe normy jakościowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Netto Polska współpracuje również w tym zakresie z Bankami Żywności oraz lokalnymi organizacjami charytatywnymi, przekazując na rzecz osób potrzebujących pełnowartościową żywność z krótkim terminem przydatności do spożycia.

Stroną wizualną komunikacji zajęła się katowicka agencja reklamowa YC (Yellow Crocodiles), współpracująca na co dzień z Netto Polska w zakresie m.in. projektowania i bieżącej realizacji cotygodniowych gazetek produktowych oraz folderów specjalnych.

– Zaproponowany przez nas komunikat, w którym pierwsze skrzypce grają świeże warzywa i owoce, jest prosty, a jednocześnie czytelny i atrakcyjny dla oka. Musieliśmy bowiem uwzględnić fakt, że kampania jest skierowana do klientów m.in. za pośrednictwem reklamy wielkoformatowej – billboardy miejskie i na elewację sklepów, a także plakaty wywieszane w sklepach i reklamy w gazetkach tygodniowych – mówi Marta Tambor, art director w agencji reklamowej YC.

Akcji towarzyszy również kampania w internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj