Branża handlowa nieustannie się zmienia, a zachodzące w niej procesy są bardzo dynamiczne. Chcąc kontynuować rozwój oraz utrzymać tempo ekspansji, Netto Polska podjęło decyzję o utworzeniu nowego stanowiska – chief marketing officer, które od grudnia obejmuje Filip Fiedorow. Będzie odpowiadał za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.
Filip Fiedorow ma 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich i europejskich marek. W tym czasie tworzył i zarządzał kampaniami uznanymi za przełomowe w polskiej reklamie. Od 2016 roku pracował w IKEA Polska, gdzie zajmował stanowisko m.in. CMO. Przed dołączeniem do IKEA Retail Filip Fiedorow przez 3 lata kierował działem marketingu sieci Lidl Polska, realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez 7 lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie obejmował stanowisko senior strategy&planning manager marki Tyskie. Filip Fiedorow był także liderem kampanii „5 Stadion” (która została wyróżniona Grand Prix & Złotym Effie). Jest zdobywcą tytułu CMO roku 2018 przyznawanego przez redakcję Media Marketing Polska.