TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Neutralne dla klimatu produkty Next Level Meat w Lidlu

Wybierając produkty „Next Level Meat”, możemy urozmaicić naszą dietę o dania ze składników roślinnych oraz zmniejszyć nasz ślad węglowy. Co ważne, produkty „Next Level Meat” są neutralne dla klimatu oraz generują aż o 91% mniejszą emisję CO2 niż przeciętny burger wołowy.
O autorze
2 min czytania 2020-11-18

Dieta bazująca na roślinach służy naszemu klimatowi oraz może powstrzymać zmiany, które w nim zachodzą. Wybierając produkty wegańskie, ogólna konsumpcja mięsa może się zmniejszyć, dzięki czemu czynniki towarzyszące, np. jak wysokie zużycie wody, mogą zostać zredukowane. Jednym z przykładów popularnych wegańskich alternatyw są produkty Lidla „Next Level Meat” produkowane na bazie warzyw, grochu, pszenicy i białka sojowego. Najnowsza analiza przeprowadzona przez niezależny instytut badawczy wykazała, że w porównaniu do przeciętnego burgera wołowego, „Next Level Burger wegański” i „Next Level Mielone wegańskie” generują o 91% mniejszą emisję CO2.

Produkty wegańskie neutralne dla klimatu

Produkty „Next Level Meat” to alternatywne i bardziej przyjazne dla klimatu produkty spożywcze.

– Jesteśmy świadomi, że dieta roślinna może być nie tylko zdrowa, ale również bardziej przyjazna naszej planecie. Nieustannie rozszerzamy Wegę Strefę Lidla o żywność dla wegan i wegetarian. Jednym ze stale dostępnych produktów w naszej ofercie jest alternatywa dla mięsa od „Next Level Meat” – artykuły neutralne dla klimatu. Produkty „Next Level Burger wegański” oraz „Next Level Mielone wegańskie” generują mniejszą emisję emisji CO2 niż w przypadku mięsa wołowego, dlatego przygotowując taki asortyment, dbamy również o środowisko naturalne – wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozostałe 9% emisji CO2 podczas produkcji wegańskiego mięsa na burgery oraz wegańskiego mięsa mielonego, Lidl wyrównuje wraz ze swoimi dostawcami, dzięki certyfikatom w zakresie klimatu ze złotym standardem za pośrednictwem ClimaPartner. Lidl angażuje się oraz wspiera projekty, które mają na celu ochronę lasów deszczowych w Brazylii.

Cieńsze i nadające się do recyklingu opakowanie „Next Level Meat”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Lidl zapewnia lepszy bilans ekologiczny w produktach „Next Level Meat” również dzięki nowym opakowaniom, które pozwalają oszczędzić tworzywo sztuczne. Zamiast podwójnego opakowania z tworzywa sztucznego, produkty są umieszczane na tacce kartonowej, która jest pokryta cienką, zdejmowaną folią i zamknięta za pomocą drugiej cienkiej warstwy folii. Wszystkie materiały można od siebie oddzielić oraz nadają się do recyklingu. Pozwoli to zaoszczędzić 71% dotychczasowych opakowań, a tym samym 61,5 tony tworzyw sztucznych rocznie. Tym sposobem Lidl inicjuje inne działanie – możliwość powrotu materiałów opakowaniowych do obiegu surowców wtórnych przez łatwą segregację w domu – a tym samym, w ramach strategii REset Plastic Grupy Schwarz, przyczynia się do dalszej redukcji stosowania tworzyw sztucznych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Next Level Meat” dostępne są we wszystkich sklepach Lidla – produkty znajdują się w lodówkach obok mięsa. Oba artykuły – „Next Level Burger wegański” oraz „Next Level Mielone wegańskie” – oferowane są w niskiej, atrakcyjnej cenie 9,99 zł/ 1 opak.