Emisja kampanii display & video odbywa się na wielu płaszczyznach mediowych, m.in. na Facebooku, TikToku czy w sieci reklamowej Google.
Zobacz również
– Cieszymy się z kontynuacji współpracy, równocześnie dziękując za zaufanie, którym jesteśmy obdarzani. Nasze grono specjalistów stara się udowadniać każdą wspólną kampanią, że nasza współpraca zmierza w coraz to lepszym kierunku, dzięki czemu osiągamy wspólnie satysfakcjonujące rezultaty – komentuje Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.
Agencja Performance Media prowadzi też działania SEO dla słowackiej, czeskiej i węgierskiej wersji sklepu New Balance. Pozwala to na połączenie wielu ścieżek dotarcia do klienta, dogłębną analitykę, monitoring efektów, badanie konkurencji, a także optymalizację kampanii. Tak szeroki zakres prac pozwala na maksymalizację korzyści i zysków w długiej perspektywie czasu.
– Współpraca z Performance Media ukierunkowana jest na efektywną realizację naszych celów biznesowych. Agencja dostarczyła nam indywidualnie dopasowane rozwiązania, które przyczyniły się do osiągnięcia pozytywnych wyników – mówi Iga Bielawski, dyrektor marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie New Balance.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Nasza strategia biznesowa na ten rok zakłada dotarcie do nowej grupy docelowej, odświeżenia konsumenta New Balance przy jednoczesnym utrzymaniu charakteru marki oraz przetestowanie nowych, niestandardowych narzędzi, które pomogą nam w realizacji wspomnianych celów. Oferta Performance Media spełniała te wszystkie założenia – dodaje Miłosz Krywański, CEED digital marketing manager.
Słuchaj podcastu NowyMarketing