Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

New Balance z influencerkami w najnowszej kampanii dla Sizeer

New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki w trendzie chunky shoes – model 608.
O autorze
1 min czytania 2020-02-27

Model 608 ma odważną i masywną sylwetkę typową dla sportowych butów w stylu chunky shoes. A jego treningowy rodowód zapewnia wygodę i doskonałą amortyzację. Buty zyskały już miano must have, teraz w trzech nowych wersjach kolorystycznych trafiły do sieci sklepów Sizeer w Polsce.

New Balance do współpracy przy kampanii zaprosił trzy influencerki: Lexy Chaplin, Panią Ekscelencję i Neen Nah. Powstał dedykowany kontent, który pokazuje unikalny styl i charakter każdej z nich w połączeniu z modelem 608. Butem, który pozwala podkreślić różne stylizacje − zarówno te typowo miejskie, jak i bardziej sportowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozszerzeniem projektu jest aktywacja konsumencka w postaci konkursu na najlepszą stylizację. Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah ze swoich followersów wyłonią po jednej osobie, którą zabiorą na wyjazd do Nowego Jorku. Dziewczyny mają różne charaktery, wywodzą się z różnych środowisk i reprezentują trzy odmienne style modowe. W Nowym Jorku będą przewodniczkami dla całej grupy i bazując na swoim stylu oraz zainteresowaniach opowiedzą trzy oryginalne historie związane z modą, muzyką i jedzeniem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada New Balance, a pomocy w stworzeniu kontentu udzieliła agencja Life on Mars. Materiały kampanijne można zobaczyć we wnętrzach sklepów Sizeer, na landing page, w kanałach social media sieci oraz marki New Balance, a także zaproszonych do projektu influencerek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania wystartowała 17 lutego i zakończy się 8 marca br.. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 marca.