„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym, co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. Kampanijne video z reprezentantami Anglii, Saką i Sterlingiem, będzie emitowane w polskiej telewizji podczas rozpoczynających się mistrzostw świata w piłce nożnej.
Tegoroczna kampania WGN składa się z trzech historii – jedna przedstawia Harlowa i Leonarda, druga Sterlinga i Sakę, a ostatnia skupia się na piosenkarce IU. To są właśnie osobowości, które wyznaczają aktualne trendy w świecie sportu i kultury. Nowy spot ma na celu pokazanie radości, jaką czerpią z pracy każdego dnia, a nie tylko wtedy, kiedy występują na największych scenach i arenach świata. Spot, w którym występują gwiazdy reprezentacji Albionu, Bukayo Saka i Raheem Sterling, będzie emitowany w TVP podczas rozpoczynającego się Mundialu. Będzie to pierwsza kampania telewizyjna marki na polskim rynku.
Zobacz również
New Balance mocno wierzy w moc tego, co jest teraz, a „We Got Now” to wezwanie dla globalnego pokolenia, aby bez obaw zdefiniowało siebie na nowo w pogoni za swoimi pasjami. Teraz jest czas na pobudzanie kultury i podejmowanie pozytywnych działań, bez czekania na pozwolenie. Poprzez relacje ze sportowcami i ambasadorami, którzy nie boją się zmieniać zasad gry, rzucać wyzwania systemowi i zachęcać innych do tego samego, New Balance dąży do tego, aby umożliwić każdemu życie na własnych warunkach, zawsze teraz.
Poprzez kontynuację kampanii 'We Got Now’, New Balance rzuca wyzwanie ambasadorom, sportowcom i fanom, aby połączyć się z nimi w zabawny i wymowny sposób – mówi Chris Davis, CMO i Sr. Vice President of Merchandising. – Kiedy pozwalamy sobie na swobodną zabawę w autentycznym dla nas samych otoczeniu, pojawia się wyzwalająca energia, która pochodzi z poruszania naszymi ciałami, prezentowania naszych umiejętności i robienia czegoś – cokolwiek to jest – co naprawdę kochamy – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept i produkcję ostatniej odsłony kampanii „”We Got Now” odpowiada nowojorska agencja marketingowa VMLY&R. Polską kampanię telewizyjną realizuje New Balance Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing