Nowa aplikacja to przede wszystkim ukłon w stronę użytkowników, którzy na sport patrzą przekrojowo. Daje ona możliwość personalizacji wyświetlanych treści i jako jedyna na rynku podaje je w tak zróżnicowany i przenikający się sposób. Fani sportu znajdą w niej artykuły, autorskie treści wideo, audycje on air nadawane w ramach pasma sportowego newonce.radio oraz treści audio on demand – podcasty. Ważnym aspektem jest także użyteczność oraz łatwość nawigacji, na te funkcjonalności położony został duży nacisk podczas prac technologicznych. Istotnymi ficzerami są możliwość obserwacji ulubionych autorów, bez względu na rodzaj contentu, jaki jest przez nich tworzony, oraz zapisywania treści na później, co znacznie wydłuża ich cykl życia.
– Zdajemy sobie sprawę z tego, jak konkurencyjny jest rynek treści sportowych w Polsce. Od początku istnienia portalu z założenia nie byliśmy newsowi i nie na tym chcieliśmy budować nasz wyróżnik rynkowy. Mamy świadomość, że ilość i długość podawanych przez nas treści jest naprawdę duża. Dlatego też, słuchając komentarzy użytkowników, chcieliśmy w możliwie prosty i przejrzysty sposób przeprowadzić ich przez świat newonce.sport – mówi Piotr Pietrzak, business owner projektu.
Zobacz również
– Pionierskość i otwartość na odważne decyzje biznesowe od zawsze były w DNA newonce.media. Dlatego też przyglądamy się bardzo poważnie możliwości przekształcenia newonce.sport w płatny serwis subskrypcyjny. Jesteśmy przekonani, że odbiorca jakościowych treści w obszarze sportu, oferowanych przez naszą platformę, jest przygotowany na tego typu rozwiązanie. Chcemy być gotowi na drugi kwartał 2021 roku, aby pełną użyteczność zaproponować subskrybentom w trakcie zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy oraz igrzysk olimpijskich – dodaje Michał Michalski, CEO newonce.media.
Platforma, podobnie jak bliźniacza aplikacja newonce – która została zainstalowana już na ponad 150 000 urządzeń – stworzona została przez EL Passion, agencję tworzącą produkty cyfrowe, która specjalizuje się w projektowaniu UX/UI oraz tworzeniu aplikacji mobilnych i internetowych. Po stronie newonce Product Ownerem projektu jest Maciej Orłowski.
Aplikacja newonce.sport od wtorku 24 listopada jest do pobrania w wersjach na Android i iOS w sklepie Google Play i Apple Store. Serwis web niezmiennie znajduje się pod adresem newonce.sport.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing