Do tej pory Next zrealizował dla serwisu yosh.pl projekt SEO, obejmujący szczegółową analitykę oraz rekomendacje związane z dostosowaniem technologii wykorzystywanych w serwisie do mechanizmów Google. Agencja prowadzi również strategiczne doradztwo w obszarze e-commerce produktu, a w kolejnym etapie zajmie się marketingiem efektywnościowym.
Yosh jest innowacyjną wyszukiwarką modową, która skupia ofertę wielu najlepszych, polskich i zagranicznych sklepów internetowych. Już w momencie startu, poprzez serwis klienci mogą dotrzeć do ponad 100 tys. produktów i 2000 marek modowych z segmentów średniego, premium i luksusowego. Twórcy serwisu zapowiadają, że w przyszłości poza szeroka ofertą yosh.pl zaoferuje nowe funkcjonalności z zakresu indywidualnego stylisty i personalizacji ułatwiające zakupy on-line, stąd nazwa portalu Yosh pochodząca od Your Shop. Komunikacja z użytkownikami będzie prowadzona przede wszystkim poprzez media społecznościowe.
Zobacz również
Pomysłodawczyniami i właścicielkami serwisu są dwie pasjonatki mody, które po kilkunastu latach pracy w branży marketingowej i reklamowej m. in. w takich firmach jak: Coca-Cola Poland Services, Nestle Polska, Carlsberg Polska, McCann Erickson, Reckitt Benckiser zdecydowały wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenia i stworzyły nowoczesny portal spełniający potrzeby internautów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell