W raporcie NIK z 2018 roku mogliśmy przeczytać , że jedzenie w polskich szpitalach wcale nie jest zdrowe, a tak naprawdę może szkodzić spożywającym je pacjentom. Czy coś zmieniło się w tej kwestii? Wydaje się, że nie, a jedynym pomysłem na poprawę wizerunku Narodowego Funduszu Zdrowia jest… przygotowanie kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat żywienia szpitalnego.
Skąd o tym wiemy? NFZ opublikował zapytanie, aby najpierw oszacować wartość takiego zamówienia na realizację ośmiomiesięcznej kampanii na temat żywienia szpitalnego. Projekt miałby się składać z kwestionariusza oceny jakości posiłków w szpitalach (powstanie nawet plebiscyt na szpital z najlepszym jedzeniem), a kolejnym krokiem ma być przygotowanie raportu na temat jakości szpitalnego jedzenia.
Zobacz również
Jednak nie tylko badania są elementem projektu – kolejnym zadaniem ma być przygotowanie strony internetowej z bazą posiłków dopasowaną do pacjentów szpitalnych. Na nowopowstałej witrynie pojawią się wszystkie materiały edukacyjno-informacyjne: broszura edukacyjna dla pacjentów o tym, jak ważne jest prawidłowe żywienie w trakcie choroby; ulotka promująca stronę internetową z bazą posiłków dla osób hospitalizowanych oraz diety.nf.gov.pl, broszura informacyjna dla szpitali i placówek – z najważniejszymi informacjami, jak ważne jest żywienie osób chorych przebywających na leczeniu szpitalnym. Z tych materiałów mieliby korzystać zarówno pacjenci, jak i pracownicy szpitali.
Być może najciekawszym elementem tego projektu byłyby webinary dotyczące żywienia szpitalnego – mają wziąć w nich udział eksperci, którzy omówią najważniejsze problemy związane z żywieniem pacjentów. Do tego jednak będą mieć dostęp tylko przedstawiciele administracji szpitali i osoby odpowiedzialne za żywienie w szpitalach.
Zainteresowane poprowadzeniem tego projektu agencje mogą przesyłać oferty do 30 lipca 2021 roku do godziny 12:00. Więcej informacji na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakiś czas temu Narodowy Fundusz Zdrowia we współpracy z Ministerstwem Zdrowia zaprezentował nowy spot w ramach kampanii #MaskujSię. Bohaterką reklamy jest nieostrożna staruszka, która zaraża się koronawirusem.
PS 2
Na dwóch ścianach Specjalistycznego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. Adama Grucy pojawią się niezwykłe murale. Pomysłodawcą projektu jest dyrektor szpitala Jarosław Czubak.