„Nic ponad to” – pierwsza kampania wizerunkowa marki Antymateria

Warszawska marka rowerowa Antymateria realizuje pierwszą w swojej historii kampanię o charakterze wizerunkowym. Głównym elementem kampanii jest film (60s), który udostępniony jest na FB oraz na YT.
O autorze
0 min czytania 2018-03-20

Antymateria specjalizuje się w produkcji lekkich rowerów do jazdy miejskiej. W swojej komunikacji nie boi się tematów kontrowersyjnych po to by pokazać, że rower to coś więcej niż środek transportu.

Przygotowano także krótsze formy (6” i 20”), które będą wykorzystywane w kampanii internetowej, którą realizują Fabryka Marketingu oraz Mediafarm.

Za kreację i scenariusz odpowiadają: Jane Stoykov i Jacek Pawlak. Film reżyserował Marek Dawid a zdjęcia, poza reżyserem, robił także Michał Popiel- Machnicki. Film wyprodukował dom produkcyjny Dynamo Film. Za post produkcje odpowiedzialna była firma Delapost.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj