W ramach umowy z Polską Ligą Siatkówki marka Nice To Fit You będzie obecna na wszystkich meczach ligowych, podczas transmisji telewizyjnych oraz na materiałach promocyjnych PLS. Ponadto firma będzie miała możliwość prowadzenia działań promocyjnych skierowanych do kibiców siatkówki, takich jak konkursy, degustacje i aktywacje na meczach.
– To partnerstwo to połączenie sił dwóch dynamicznych marek, mających jasno sprecyzowane cele. W Nice To Fit You widzimy ogromny potencjał w sponsoringu dużych wydarzeń sportowych, a podpisanie umowy sponsorskiej z PLS otwiera nowy rozdział dla obu organizacji. Łącząc siły sportu i dobrego odżywiania chcemy inspirować fanów i zawodników do prowadzenia zdrowszego i bardziej aktywnego stylu życia – komentuje Paweł Wróbel, prezes zarządu Nice To Fit You.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Marka Nice To Fit You promuje się hasłem „Smak Sportowej Pasji”, która doskonale wpisuje się w klimat środowiska siatkarskiego w Polsce.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]