Istotnym elementem kampanii jest poinformowanie o nowej usłudze inwestycyjnej – inPlus. Działania prowadzone są w Internecie oraz obejmują cykl artykułów w Gazecie Wyborczej.
Nie jest łatwo nauczyć się regularnie oszczędzać. Nie jest też prosto osiągać satysfakcjonujące zyski – ale warto sprawdzić nowe możliwości finansowe i pozwolić pieniądzom pracować, zamiast biernie czekać. Vienna Life w swojej kampanii zwraca uwagę na to jak można skutecznie inwestować, oszczędzając jednocześnie czas, którego nam wszystkim brakuje np. wybierając sprytne, nowoczesne narzędzia inwestycyjne.
Zobacz również
– Wiemy, że 95% Polaków to klienci o niskiej lub umiarkowanej wiedzy o finansach. Nie mają oni zbyt wiele czasu czy chęci, by zajmować się inwestycjami na co dzień. Popełniają błędy, ponoszą starty i bywają rozczarowani. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy inPlus – nową usługę inwestycyjną. Klientom, którzy z niemałym trudem zaoszczędzą z domowego budżetu kilkaset złotych i chcą tę nadwyżkę zainwestować, udostępnia wiedzę i doświadczenie ekspertów. W ten sposób zdejmuje ona z nich ciężar podejmowania trudnych decyzji inwestycyjnych, a tym samym daje szansę na stabilne zyski oraz minimalizuje ryzyko strat w okresie gorszej koniunktury – mówi Agnieszka Książek, Dyrektor Marketingu Vienna Life.
Kampania „Nie bądź dzieckiem – pieniądze się liczą” obejmuje działania promocyjne w Internecie – bannery oraz portal edukacyjny www.pieniadzesielicza.pl, a także cykl artykułów w Gazecie Wyborczej oraz specjalną sekcję na stronie.
Za opracowanie strategii kampanii, jej wdrożenie oraz przygotowanie kontentu odpowiada agencja Walk. Kreacje graficzne zostały stworzone przez Gutenberg Networks, a media kupił Cube Group.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing