Nie bądź dzieckiem – pieniądze się liczą

Pod takim hasłem 9 listopada br. wystartowała kampania, w ramach której Vienna Life zaprasza Polaków do podjęcia aktywnych działań w kwestiach finansowych. Jej celem jest zwrócenie uwagi na to, że pieniądze są ważne i warto je pomnażać, a nie czekać na wygraną na loterii.
O autorze
1 min czytania 2017-11-13

Istotnym elementem kampanii jest poinformowanie o nowej usłudze inwestycyjnej – inPlus. Działania prowadzone są w Internecie oraz obejmują cykl artykułów w Gazecie Wyborczej.

Nie jest łatwo nauczyć się regularnie oszczędzać. Nie jest też prosto osiągać satysfakcjonujące zyski – ale warto sprawdzić nowe możliwości finansowe i pozwolić pieniądzom pracować, zamiast biernie czekać. Vienna Life w swojej kampanii zwraca uwagę na to jak można skutecznie inwestować, oszczędzając jednocześnie czas, którego nam wszystkim brakuje np. wybierając sprytne, nowoczesne narzędzia inwestycyjne.

– Wiemy, że 95% Polaków to klienci o niskiej lub umiarkowanej wiedzy o finansach. Nie mają oni zbyt wiele czasu czy chęci, by zajmować się inwestycjami na co dzień. Popełniają błędy, ponoszą starty i bywają rozczarowani. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy inPlus – nową usługę inwestycyjną. Klientom, którzy z niemałym trudem zaoszczędzą z domowego budżetu kilkaset złotych i chcą tę nadwyżkę zainwestować, udostępnia wiedzę i doświadczenie ekspertów. W ten sposób zdejmuje ona z nich ciężar podejmowania trudnych decyzji inwestycyjnych, a tym samym daje szansę na stabilne zyski oraz minimalizuje ryzyko strat w okresie gorszej koniunktury – mówi Agnieszka Książek, Dyrektor Marketingu Vienna Life.

Kampania „Nie bądź dzieckiem – pieniądze się liczą” obejmuje działania promocyjne w Internecie – bannery oraz portal edukacyjny www.pieniadzesielicza.pl, a także cykl artykułów w Gazecie Wyborczej oraz specjalną sekcję na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie strategii kampanii, jej wdrożenie oraz przygotowanie kontentu odpowiada agencja Walk. Kreacje graficzne zostały stworzone przez Gutenberg Networks, a media kupił Cube Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing