TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nie bądź dzieckiem – pieniądze się liczą

Pod takim hasłem 9 listopada br. wystartowała kampania, w ramach której Vienna Life zaprasza Polaków do podjęcia aktywnych działań w kwestiach finansowych. Jej celem jest zwrócenie uwagi na to, że pieniądze są ważne i warto je pomnażać, a nie czekać na wygraną na loterii.
O autorze
1 min czytania 2017-11-13

Istotnym elementem kampanii jest poinformowanie o nowej usłudze inwestycyjnej – inPlus. Działania prowadzone są w Internecie oraz obejmują cykl artykułów w Gazecie Wyborczej.

Nie jest łatwo nauczyć się regularnie oszczędzać. Nie jest też prosto osiągać satysfakcjonujące zyski – ale warto sprawdzić nowe możliwości finansowe i pozwolić pieniądzom pracować, zamiast biernie czekać. Vienna Life w swojej kampanii zwraca uwagę na to jak można skutecznie inwestować, oszczędzając jednocześnie czas, którego nam wszystkim brakuje np. wybierając sprytne, nowoczesne narzędzia inwestycyjne.

– Wiemy, że 95% Polaków to klienci o niskiej lub umiarkowanej wiedzy o finansach. Nie mają oni zbyt wiele czasu czy chęci, by zajmować się inwestycjami na co dzień. Popełniają błędy, ponoszą starty i bywają rozczarowani. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy inPlus – nową usługę inwestycyjną. Klientom, którzy z niemałym trudem zaoszczędzą z domowego budżetu kilkaset złotych i chcą tę nadwyżkę zainwestować, udostępnia wiedzę i doświadczenie ekspertów. W ten sposób zdejmuje ona z nich ciężar podejmowania trudnych decyzji inwestycyjnych, a tym samym daje szansę na stabilne zyski oraz minimalizuje ryzyko strat w okresie gorszej koniunktury – mówi Agnieszka Książek, Dyrektor Marketingu Vienna Life.

Kampania „Nie bądź dzieckiem – pieniądze się liczą” obejmuje działania promocyjne w Internecie – bannery oraz portal edukacyjny www.pieniadzesielicza.pl, a także cykl artykułów w Gazecie Wyborczej oraz specjalną sekcję na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie strategii kampanii, jej wdrożenie oraz przygotowanie kontentu odpowiada agencja Walk. Kreacje graficzne zostały stworzone przez Gutenberg Networks, a media kupił Cube Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing