Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nie cichną rozmowy po wczorajszej premierze iPhone’a, my przyglądamy się reklamom

Nie cichną rozmowy po wczorajszej premierze iPhone’a, my przyglądamy się reklamom
Niezliczona ilość wycieków, domysły, długie wyczekiwanie. Apple z okazji dziesiątych urodzin iPhone’a pokazał światu nową odsłonę najpopularniejszego smartphona świata.
O autorze
1 min czytania 2017-09-13

Nowości w najnowszych modelach jest naprawdę dużo, ale najważniejszą – ekran. iPhone X zostanie uzbrojony w panel OLED o przekątnej 5,8 cala i rozdzielczości 2436 x 1125 pikseli. Obudowa to mieszanka metalu i szkła, która ma być odporna na kurz i wodę. Nowy smartfon Apple’a będzie również rozpoznawał twarze – wszystko za sprawą technologii FaceID. No, ale, kto oglądał konferencje ten wie, że technologia nie zawsze działa 😉

Jednak w reklamie samego smartphona nie ma „magii”. Co innego, jeśli chodzi o spot z udziałem Apple Watcha.

Marka w reklamie podkreśliła emocjonalną stronę swojego produktu. W ponad dwu minutowym spocie widzimy historię ludzi, którzy dziękują brandowi za ich inteligentny zegarek, który może nawet uratować życie 😉

W najnowszym Apple Watch będzie działał system watchOS, a to, przede wszystkim, rozbudowany system pulsometru, moduł LTE, dzięki któremu zegarek nie będzie już wymagał połączenia z telefonem. Dodatkowo będzie działać w nim Apple Music.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inną reklamę prezentującą zalety nowego Apple Watch możecie zobaczyć poniżej:

PS 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z badań wynika, że ludzie coraz rzadziej wykorzystują inteligentnych asystentów do pomocy. Apple chce zachęcić jednak do pracy z niewidocznym interfejsem i znalazł na to dość ciekawy sposób. Firma zainwestowała spory budżet na nową reklamę Siri. W roli głównej „The Rock”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia. W reklamie poniżej Apple zaprezentowało ważną funkcję swojego telefonu.