Nowości w najnowszych modelach jest naprawdę dużo, ale najważniejszą – ekran. iPhone X zostanie uzbrojony w panel OLED o przekątnej 5,8 cala i rozdzielczości 2436 x 1125 pikseli. Obudowa to mieszanka metalu i szkła, która ma być odporna na kurz i wodę. Nowy smartfon Apple’a będzie również rozpoznawał twarze – wszystko za sprawą technologii FaceID. No, ale, kto oglądał konferencje ten wie, że technologia nie zawsze działa 😉
Jednak w reklamie samego smartphona nie ma „magii”. Co innego, jeśli chodzi o spot z udziałem Apple Watcha.
Zobacz również
Marka w reklamie podkreśliła emocjonalną stronę swojego produktu. W ponad dwu minutowym spocie widzimy historię ludzi, którzy dziękują brandowi za ich inteligentny zegarek, który może nawet uratować życie 😉
W najnowszym Apple Watch będzie działał system watchOS, a to, przede wszystkim, rozbudowany system pulsometru, moduł LTE, dzięki któremu zegarek nie będzie już wymagał połączenia z telefonem. Dodatkowo będzie działać w nim Apple Music.
Inną reklamę prezentującą zalety nowego Apple Watch możecie zobaczyć poniżej:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z badań wynika, że ludzie coraz rzadziej wykorzystują inteligentnych asystentów do pomocy. Apple chce zachęcić jednak do pracy z niewidocznym interfejsem i znalazł na to dość ciekawy sposób. Firma zainwestowała spory budżet na nową reklamę Siri. W roli głównej „The Rock”.
PS2
Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia. W reklamie poniżej Apple zaprezentowało ważną funkcję swojego telefonu.