“Nie dla idiotów”, sprzęt dla geeków i idealna obsługa klienta, czyli przegląd spotów sklepów elektronicznych

“Nie dla idiotów”, sprzęt dla geeków i idealna obsługa klienta, czyli przegląd spotów sklepów elektronicznych
Codziennie odwiedzane przez tysiące ludzi, prześcigają się w sposobach przyciągnięcia klienta. Mowa tutaj o sklepach ze sprzętem RTV i AGD.
O autorze
1 min czytania 2018-02-22

Wśród codziennego natłoku nowych sprzętów czy kolejnych, niewyobrażalnych promocji ciężko przekonać Kowalskiego do tego, żeby sięgnął do naszej oferty. Dlatego też, by wypłynąć, trzeba przygotować naprawdę świetną reklamę, która uderzy do każdego. Postanowiliśmy sprawdzić, jak reklamują się marki sprzedające sprzęty.

Saturn

W spotach Saturna spotykamy pragmatycznego WojTecha, którego postać gra Wojciech Mann, i zakochanego w nowych technologiach iReneusza, którzy zamienili się w nowych doradców klienta. Obaj są przedstawicielami różnych pokoleń, a przy wyborze sprzętu elektronicznego kierują się innymi pobudkami, dzięki czemu przekonują, że w niemieckiej sieci każdy znajdzie coś dla siebie.


W innej serii swoich reklam Saturn oczarował konsumentów spotami, w których radzi, jak dać sobie radę w różnych sytuacjach. Z przymrużeniem oka pokazuje historie z życia wzięte 😉

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Morele.net

Morele.net chcąc zwiększyć swoją rozpoznawalność wśród klientów, stworzył kampanię, na potrzeby której przygotowano serię spotów, przedstawiających proces podejmowania decyzji zakupowej dotyczącej laptopa. Codziennie do „geeków” z działu IT przychodzi nowa osoba, aby podpytać o odpowiedni sprzęt i czy „pomogą”?

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Media Markt

Media Markt z okazji swoich 18. urodzin postanowiło przygotować nam zabawną kampanię, w której, jak widać, odmładza pokolenie X. W humorystycznych spotach możemy zobaczyć, jak wyglądaliby, gdyby znów mieli po 18 lat 😉


Slogan marki “Media Markt nie dla idiotów” z pewnością znają wszyscy. Właśnie z jego pomocą firma chce pokazać, że najlepiej robić zakupy w Media Markt. Szczególnie chodzi tu o niskie ceny produktów, jakie mają do zaoferowania w sprzedaży, dlatego według nich nie warto robić zakupów w innych sklepach, gdyż tam rzekomo kupują idioci przepłacając za dany towar. Czy takie podejście ma sens?

Media Expert

Media Expert zaś stawia na polskie piosenkarki. Jedna z nich, Ewelina Lisowska i jej piosenka „Włączamy niskie ceny” towarzyszyła w ubiegłorocznym okresie świątecznym wszystkim Polakom, którzy mają telewizję lub radio. Jednych irytowała, drugich śmieszyła, a jak było z Wami?

W kolejnych produkcjach marki wzięła udział Doda! Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi artystka w reklamach Media Expert miała skupiać na sobie uwagę, jednak w sklepie było zbyt wiele „bardziej świecących gwiazd”.



X-kom

X-kom w swoich kreacjach pokazuje, że od dawna pomaga rozwiązywać problemy klientów, a wszystkich, którzy budują markę, łączy jedna pasja.