Za aplikacją Amazon Dating stoi grupa młodych ludzi, która postanowiła wyśmiać format popularnych randkowych portali, takich jak np. Tinder. Z okazji zbliżających się walentynek twórcy stworzyli platformę, na której „zakup” randki, jest tak prosty, jak kupno jakiegokolwiek produktu na stronie Amazon.com
Zobacz również
W fejkowej aplikacji randkowej znaleźć można bowiem listę osób, ich zdjęcia, krótkie informacje na ich temat, recenzje, a także tzw. „język miłości”, czyli czego oczekują od spotkania. Podana jest także „cena” tej osoby oraz planowana data „dostawy”. Po złożeniu zamówienia, użytkownik otrzymuje nawet wiadomość, która przypomina prawdziwe potwierdzenie zakupu.
Oczywiście wszystko to jeden, wielki żart. Twórcy Amazon Dating chcą jednocześnie zachęcić wszystkie osoby, które szukają drugiej połówki, by choć na chwilę odłożyły telefony na bok i spróbowały w realnym świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji tegorocznych walentynek marka H&M połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”, by zachęcić klientów do „zaadoptowania futrzastej miłości swojego życia”.
PS2
Z okazji zeszłorocznych walentynek Husqvarna ruszyła z własnym serwisem randkowym – Timber. Portal dopasowywał miłośników drzew do najpiękniejszych drzew na całym świecie.
PS3
W ubiegłym roku Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy, robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki, mogli nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.