„Prawdziwy świat nie istnieje już bez Internetu. Internet przenika nasze życie, przeplata się ze światem realnym, dodaje emocji, doznań, możliwości” – to filozofia ludzi aktywnych, otwartych i młodych duchem, którzy nie wyobrażają sobie życia offline, a smartfon jest dla nich tak samo ważny jak tlen. Do tej właśnie grupy właśnie skierowana jest nowa oferta Heyah oraz – co za tym idzie – zupełnie nowy format reklamowy, który koncentruje się na ukazaniu nowych możliwości, jakie otrzymują użytkownicy mogąc swobodnie korzystać z Interentu. Pierwszy 15 sekundowy, produktowy spot, stanowiący teaser formatu, można oglądać w telewizji już od poniedziałku, 20 kwietnia br.
Działania komunikacyjne na pełną skalę Heyah rozpocznie jednak wraz z prezentacją nowego, 30–sekundowego filmu wizerunkowego, która będzie miała miejsce w sobotę, 25 kwietnia br (przepremierowo prezentujemy go poniżej). Kolejne, krótsze spoty, będzie można oglądać sukcesywnie już od 25 kwietnia br.
Zobacz również
Kampania promująca odświeżoną markę Heyah to nie tylko nowe spoty reklamowe, ale także szeroko zakrojone działania w kanałach cieszących się największą popularnością wśród aktualnych i potencjalnych użytkowników Heyah, m.in. social media, radia internetowe, blogi czy serwisy video. Często zmieniające się komunikaty i kreacje, jakie zobaczymy w Internecie, to spełnienie obietnicy marki Heyah, która zawsze jest na bieżąco z trendami i podąża za potrzebami swoich użytkowników.
Kampanię SmartfoNOWEJ Heyah wspierają specjalnie wyselekcjonowane nośniki tzw. digital signage, takie jak ekrany w komunikacji miejskiej, w kinach, na uczelniach, sklepach odzieżowych czy przestrzeni miejskiej – czyli wszędzie tam, gdzie można spotkać młodych duchem i ceniących swobodę użytkowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strategię i kreację najnowszej kampanii przygotowała agencja Brain, od niedawna odpowiadająca za całość działań dla marki Heyah. Za działania w Internecie odpowiada agencja Next, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing