Tu mogłaby być twarz uśmiechniętego aktora, zamiast tego jest czarny font na białym tle. Czarno, a właściwie Czarne na białym — w taki sposób Fortuna Czarne kieruje bezpośredni przekaz do odbiorców. Za ideę kreatywną i realizację pomysłu odpowiada agencja marketingowa Pomarańcza.
Jako odbiorcy często jesteśmy przekonani, że reklama na nas nie działa. Może inni dają się nabrać, my nie. Na tym insighcie bazuje kampania, której hasła nawiązują do popularnych klisz reklamowych.
Zobacz również
Fortuna Czarne zwraca się do odbiorcy czarno na białym. Zarówno w warstwie graficznej: czarny font na białym tle, jak i słownej: bez ogródek. Poddaje w wątpliwość to, czy konsument rzeczywiście potrzebuje sprytnych chwytów marketingowych, żeby wybrać piwo z półki. Tym samym zachęca go do samodzielnej decyzji.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na niestandardowe jak na ciemne piwo cechy klasycznej Fortuny Czarnej, takie jak: lekkość, rześkość i orzeźwienie oraz zaprezentowanie jej wariantów (Whisky Wood, Miodowe, Bezalkoholowe).
Kampanię zobaczymy w digitalu i mediach społecznościowych Browaru Fortuna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Prokuratura nie podejmie się sprawy związanej z zarzutami wobec Kanału Sportowego
W kwietniu br. Jan Śpiewak poinformował, że złoży zawiadomienie do prokuratury w sprawie współpracy Kanału Sportowego z marką Tyskie. Prokuratura jednak nie podejmie się rozpoczęcia sprawy, a Jan Śpiewak chce zwrócić się do Ministerstwa Sprawiedliwości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing