W XXI wieku, erze nowych technologii, przyzwyczailiśmy się do jednego wzorca szukania informacji: mam pytanie – używam wyszukiwarki internetowej. Oprócz efektów pozytywnych są też negatywy – często nadmierne i bezkrytyczne zaufanie do treści, które znajdziemy w internecie. Aviva w swojej nowej kampanii rekrutacyjnej podkreśla, że nie wszystko, co znajdziemy w sieci, jest zgodne z prawdą. Zwłaszcza informacje o zawodzie Doradcy Ubezpieczeniowego.
– W ramach przygotowań do kampanii zorganizowaliśmy warsztaty z Menedżerami Sprzedaży oraz Doradcami Ubezpieczeniowymi Avivy. To od nich dowiedzieliśmy się, jakie pytania najczęściej padają od osób zainteresowanych tą pracą, co jest dla nich ważne, co ich interesowało na rozmowach rekrutacyjnych czy jakie błędne opinie krążą w sieci o ich zawodzie. To na tych kwestiach skupiamy całą uwagę w komunikacji – mówi Lidia Robakowska, culture and employer branding manager w Avivie.
Zobacz również
Kampania potrwa 3 miesiące i będzie podzielona na 2 etapy. W każdym z nich zostały przewidziane aktywności skierowane do różnych grup docelowych. Osią kampanii będą cykliczne czaty z Doradcami przeprowadzane w aplikacji Messenger. Dzięki temu osoby zainteresowane rozpoczęciem współpracy będą miały możliwość zadania pytań bezpośrednio Doradcom, czyli osobom, które najlepiej znają realia pracy w tym zawodzie.
– Dzięki udostępnieniu naszym Doradcom konta Avivy na Messengerze dajemy kandydatom możliwość zadania wszystkich pytań i szczerej rozmowy, w trakcie której będzie można uzyskać 100% odpowiedzi. Bez tracenia czasu na wyszukiwanie i przeglądanie informacji w internecie, co do których nie mamy pewności, na ile są prawdziwe i rzetelne – dodaje Lidia Robakowska.
Na stronie kampanii pojawi się szczegółowy harmonogram wszystkich czatów z Doradcami oraz odpowiedzi na często zadawane pytania – również te kontrowersyjne. Znajdziemy m. in. odpowiedzi na pytania typu: „Czy Doradca Ubezpieczeniowy słyszy „dziękuję” od klienta?” lub „Czy Doradca Ubezpieczeniowy to zawód na całe życie?”
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Chatom z Doradcami towarzyszy też kampania leadowa o szerokim zasięgu, kierująca do strony kampanii www.nieszukajzapytaj.pl, reklama programmatic oraz możliwości reklamowe na YouTubie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kolejnej części kampanii przewidziane są aktywności content marketingowe.
Za koncept i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja MBE Group.