Widzimy tych, którzy chwalą się swoimi jachtami, popijają szampana z kawałkami jadalnego złota, wyobrażamy sobie, co by było, gdyby… a tymczasem rzeczywiście wstajemy o 6 by na 8.00 zdążyć do pracy, nie spóźniając się uprzednio na przejażdżkę metrem.
Jeśli chcesz poczuć się lepiej i naprawić uszkodzony system szalonych rozbieżności i pomnożyć swój kapitał, platforma inwestycyjna E*TREND przygotowała kampanię, o dość znamiennym tytule, „Nie złość się”, która ma zachęcić znudzonych burgerami w McDonald’s, by dali sobie szansę na zarobienie e-pieniędzy, które zamienią na obiad u Gordona Ramsaya.
Zobacz również
E*Trade Financial Corporation to usługi finansowe on-line, dzięki którym inwestorzy mogą kupować i sprzedawać papiery wartościowe, takie jak akcje, obligacje, fundusze inwestycyjne oraz fundusze giełdowe za pośrednictwem elektronicznych platform obrotu.
Za kreację kampanii odpowiada agencja MullenLowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing