Nie złość się! Zamień Burgery w McDonald’s na szampana z jadalnym złotem. E*TREND w nowej kampanii zachęca do inwestowania

Nie złość się! Zamień Burgery w McDonald’s na szampana z jadalnym złotem. E*TREND w nowej kampanii zachęca do inwestowania
8 ludzi na świecie, w tym słynny Mark Zuckerberg, posiada więcej pieniędzy niż łącznie 3,6 miliarda ludzi. To poza inspirowaniem do wytyczania sobie drogi życiowej, oburza wielu z nas. A co gdyby istniała szansa na zostanie kolejnym potentatem ekonomicznym?
O autorze
0 min czytania 2017-06-22

Widzimy tych, którzy chwalą się swoimi jachtami, popijają szampana z kawałkami jadalnego złota, wyobrażamy sobie, co by było, gdyby… a tymczasem rzeczywiście wstajemy o 6 by na 8.00 zdążyć do pracy, nie spóźniając się uprzednio na przejażdżkę metrem.

Jeśli chcesz poczuć się lepiej i naprawić uszkodzony system szalonych rozbieżności i pomnożyć swój kapitał, platforma inwestycyjna E*TREND przygotowała kampanię, o dość znamiennym tytule, „Nie złość się”, która ma zachęcić znudzonych burgerami w McDonald’s, by dali sobie szansę na zarobienie e-pieniędzy, które zamienią na obiad u Gordona Ramsaya.




E*Trade Financial Corporation to usługi finansowe on-line, dzięki którym inwestorzy mogą kupować i sprzedawać papiery wartościowe, takie jak akcje, obligacje, fundusze inwestycyjne oraz fundusze giełdowe za pośrednictwem elektronicznych platform obrotu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii odpowiada agencja MullenLowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing