Przejście dla pieszych wydaje się bezpieczne. Tymczasem według statystyk właśnie na oznakowanych przejściach ginie najwięcej pieszych, a w rankingu miejsc, w których dochodzi do wypadków drogowych, pasy zajmują niechlubną drugą pozycję.
– Plakaty, które powstaną w naszym konkursie, będą przez rok przypominać nam wszystkim o odpowiedzialności, uważności i kulturze na drodze – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Mamy nadzieję, że ich edukacyjna funkcja przełoży się na wzrost poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach. Ten cel przyświeca również marce ŠKODA, partnerowi tej edycji konkursu. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy połączyć siły w tym wspólnym działaniu – dodaje Grażyna Gołębiowska.
Zobacz również
– Nasza współpraca z Galerią Plakatu AMS jest ważnym elementem kampanii Razem Dzielimy Drogę, w której staramy się zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu ŠKODA Polska. – Skoro wszyscy razem ją dzielimy, razem też dbajmy o swoje bezpieczeństwo i zwracajmy na siebie uwagę. Galeria Plakatu AMS jest idealnym sposobem na poszerzenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego – dodaje Arkadiusz Gwizdek.
Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 22 listopada 2021 r., wgrywając je na platformę galeriakonkurs.ams.com.pl.
Werdykt jury poznamy do 5 grudnia 2021 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r. Wyboru laureatów dokona jury w składzie:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
- Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
- Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
- Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska
- Dorota Stalińska, aktorka, Prezes Fundacji Doroty Stalińskiej „Nadzieja”
- Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
- Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest ŠKODA, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerami zostali: Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Radio TOK FM, Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: galeriaplakatu.ams.com.pl.