Niecodzienna kampania Centrum Myśli Jana Pawła II

Wpisując się w konwencję wyborów prezydenckich, agencja kreatywna Skyboat przygotowała dla Centrum Myśli Jana Pawła II odważną kampanię.
O autorze
1 min czytania 2015-03-20

Na Warszawskich billboardach pojawił się promienny Papież – Karol Wojtyła – w garniturze i pod krawatem. Kreacja i hasło: „Karol Wojtyła. Twój kandydat w codziennych wyborach“ wpisują się w styl plakatu wyborczego.

– Kreując tę wyjątkową kampanię, chcieliśmy dać impuls do przezwyciężenia postawy sentymentalizmu i tęsknoty za obecnością Papieża na rzecz odważnego sięgnięcia do jego nauki i haseł, które głosił i zastosowanie ich w naszym codziennym życiu. Dzięki zaangażowaniu i bliskiej współpracy z Zespołem z Centrum Myśli JP2 udało nam się stworzyć mocny przekaz, obok którego trudno przejść obojętnie – mówi Maria Belina Brzozowska, prezes zarządu agencji Skyboat.

Kampanię zaplanowano na billbordach, citylightach, citiINFO w metrze, a także w wybranych mediach katolickich. W planach jest takže cykl eventów ulicznych, które odbędą się 2 kwietnia 2015.

Główną platformą komunikacji jest przygotowany przez agencję fanpage na Facebook’u: „Twoje codzienne wybory” z wydarzeniem – „100 000 podpisów dla Karola Wojtyły!!!” i „#wybieramWOJTYŁĘ na zdjęcie w tle!”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

(…) Dołącz do wydarzenia i tym samym złóż deklarację poparcia dla postulatów głoszonych przez Jana Pawła II! Do godziny 21:37 2 kwietnia 2015 zbierzmy 100 tysięcy podpisów, tak żeby Karol Wojtyła znalazł się na oficjalnej liście kandydatów, którzy doradzają Ci w codziennych dylematach.”(…) – czytamy na stronie.

Kampania ma potrwać do 2 kwietnia

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Profil na fb: Twoje codzienne wybory

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się