Kampania społeczna #niegasswiatła to pomysł ludzi młodych, patrzących w perspektywie długoterminowej w kontekście swojej przyszłości. Stworzony film ma na celu zachęcenie do wspierania krajowej produkcji i zwrócenie uwagi na poniższe aspekty:
- temat pochodzenia produktów i miejsca ich wyrobu
- uświadomienie o skutkach kupowania towarów wyprodukowanych poza Unią Europejską
- zachęcenie do zakupu wyrobów lokalnych
W filmie widzimy gasnące światło. Coś, co symbolizuje odbiorcy koniec, schyłek czegoś ważnego a zarazem bliskiego ludzkości – w tym przypadku zamknięcie kolejnej fabryki, kolejnych miejsc pracy. W naszej kampanii zwracamy uwagę na aspekty, na które każdy z nas jako konsument ma bezpośredni wpływ – czyli wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Zobacz również
,,Nazwa kampanii #niegasswiatła zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. Obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa konsumentów.’’
Wybieram świadomie polskie produkty
#niegasswiatla
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing