Na co dzień ponad 30-osobowy zespół Televisora koncentruje się na postprodukcji reklam. Firma ma na swoim koncie projekty dla takich marek, jak: Żywiec, Mercedes czy Huawei przygotowywane na rynek polski i zagraniczny. „Realizacja teledysków nie jest więc czymś, co robimy na co dzień” przyznaje Paweł Krzemiński, project lead i współwłaściciel studia. „Kiedy jednak poznaliśmy szczegóły pomysłu Bartka, bez wahania zadeklarowaliśmy pełne wsparcie techniczne i technologiczne.”
Teledysk powstał w środowisku 3D bazując na technologii motion capture, która pozwoliła na precyzyjną rejestrację tańca dwójki raperów z Jetlagz. Do zarejestrowanego ruchu artystów Bartek zaprojektował i niejako „uszył” w programie 3D wirtualne stroje z materiałów takich, jak np. naturalny jedwab czy futro. Następnie zasymulował pracę poszczególnych tkanin. „Na co dzień staram się wypełnić każdą wolną chwilę w pracy nad wymyślaniem nowych rozwiązań wizualnych i technologicznych. Efektem tego są szybkie rendery publikowane na Instagramie” mówi Bartek Kalinowski. „Teledysk dla Jetlagz to rozszerzona wersja jednego z takich testów.”
Zobacz również
Obok studia Televisor, duży udział w projekcie miał montażysta Wojtek Włodarski PSM, który świetnie wyczuł rytm utworu i przełożył go na obraz. Ale nie byłoby projektu bez udziału realnych bohaterów klipu – ekipy Jetlagz. „Bardzo sobie cenimy współpracę z Bartkiem Kalinowskim. Teledyski, które dla nas zrealizował, to zdecydowanie nasze najlepsze video-single. Warto podkreślić, że dotychczas były to zawsze obrazy fabularne. Bartek jest jednak świetnym motion designerem, więc gdy nadarzyła się wreszcie okazja, by mógł w pełni wykazać się swoimi umiejętnościami animacji 3D, weszliśmy w temat! ” podkreślają Łajzol i Kosi z Jetlagz. Utwór „Roppongi Boys” promuje ich nowy album „WSK8OFMIND”, który ukaże się na rynku 1 grudnia.
Premiera teledysku stworzonego przez Bartka i wyprodukowanego przez Televisor odbyła się w internecie w poniedziałek, 27 listopada o godzinie 18.00 na kanałach studia na Vimeo i Facebooku.
Artysta: Jetlagz (Kosi, Łajzol) Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tytuł: Roppongi Boys
Album: WSK8OFMND
Lyrics & Rap: Łajzol, Kosi
Music: Falcon1
Bass Jan Other
Mix: Szwed SWD
Hemp Studio Master: Eprom Sounds Studio
Production Company: OF Label, RHW Label
Video:
Reżyseria / Motion Design: Bartek Kalinowski www.instagram.com/abloalbo/
Montaż: Wojtek Włodarski PSM
Produkcja: Televisor www.facebook.com/televisor/
Producentka: Ola Smolnicka
Motion Capture: mocap.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing