Niektórzy lubią poezję – kampania Fundacji Wisławy Szymborskiej

Na początku października rozpoczął się 2. etap kampanii "Niektórzy lubią poezję" popularyzującej czytanie poezji z udziałem Magdaleny Cieleckiej, Anny Marii Jopek, Tomasza Majewskiego oraz Wojciecha Waglewskiego.
O autorze
1 min czytania 2013-10-04

Kampania jest jednym z głównych zadań leżących przed powołaną w ubiegłym roku Fundacją Wisławy Szymborskiej w ramach realizacji testamentu polskiej noblistki.

Akcja „Niektórzy lubią poezję” realizowana jest od maja tego roku. Pomysłodawcy pragną nie tylko zachęcać ludzi do czytania wierszy, ale chcą również pokazać, że poezja łączy osoby różnych pokoleń i profesji. W ramach kampanii ukazały się krótkie filmy, w których przedstawiciele polityki, kultury i sportu: Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Tomasza Majewski oraz Wojciech Waglewski zachęcają do czytania poezji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kolejnej odsłonie akcji zaprezentowane zostaną billboardy oraz plakaty promujące czytanie poezji. Kampania prowadzona będzie w Krakowie oraz w Warszawie z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej oraz poprzez plakaty umieszczone w warszawskim metrze. Ponadto do promocji akcji wykorzystane zostaną ekrany znajdujące się w sieci księgarni Empik. W 70 sklepach emitowane będą krótkie spoty reklamowe.

Do współpracy w akcji zaangażowane zostały duże media m.in TVN24 oraz III Program Polskiego Radia, które objęły patronat medialny nad akcją, pomogły w realizacji spotów oraz rozpowszechnieniu akcji. Kampania została dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu Narodowego Centrum Kultury Kultura-Interwencje.