Za działania marki odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu.
Czanieckie z pasją
Zobacz również
Bicie światowego Rekordu Guinnessa, a tym samym największa Pasta party w historii, odbyło się na Tauron Arenie Kraków w ramach 2. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego i projektu „Czanieckie z pasją” wspierającego pasjonatów różnych aktywności, w tym biegaczy. W wydarzeniu uczestniczyło łącznie ok. 30 000 osób.
Największa degustacja
W menu nieprzypadkowo pojawił się Czaniecki Makaron z wysoką zawartością błonnika owsianego, który właśnie tego dnia miał swoją premierę. Degustacja była zarazem posiłkiem regeneracyjnym tysięcy sportowców i amatorów aktywnego wypoczynku, do których marka kieruje swój przekaz. Ze względu na niski indeks glikemiczny i umożliwienie szybkiej regeneracji po długotrwałym wysiłku wysokobłonnikowy makaron poleca m.in. Dorota Łaba – ambasadorka ogólnopolskiej akcji „Biegam, bo lubię” i projektu „Czanieckie z pasją”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
25-lat na deser
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uczestnicy wydarzenia na widelec wzięli również makaronowe ciasta urodzinowe, zaserwowane z okazji 25-lecia Czanieckich Makaronów. Przygotowała je współpracująca z marką Ania Berezowska, właścicielka Cremino Homemade Bakery, a prywatnie podróżniczka i wielbicielka kuchni azjatyckiej. Jej przepisy znaleźć można na kulinarno-podróżniczym blogu Wszechsmaki.pl oraz w książce kucharskiej „WszechSmaki. Kulinarna podróż”, wydanej z okazji jubileuszu marki.
Guinness on-line
Do uczestnictwa w biciu Rekordu Guinnessa marka zachęcała zarówno off-line (głównie za pośrednictwem magazynów drukowanych, m.in. „Gazety Wyborczej”, „Mojego Gotowania”, „Apetytu”), jak i on-line, na blogu Wszechsmaki.pl oraz na kanałach social media.
Na dedykowanej stronie opublikowanej na blogu Wszechsmaki.pl ogłoszono akcję umożliwiającą przetestowanie nowego produktu. Po 3 dniach dołączyło do niej ponad 12 000 osób, co umożliwiło marce pozyskanie nowych leadów, w tym blogerów kulinarnych bez konieczności przeprowadzania płatnej kampanii – informacja o akcji rozeszła się wirusowo.
Po zakończeniu akcji, marka zorganizowała „Konkurs na rekord” polegający na przesłaniu przepisu z użyciem nowego, wysokobłonnikowego makaronu. Nagrodą główną była publikacja w ogólnopolskim magazynie „Gaga” oraz książki kucharskie: Moniki Mrozowskiej – ambasadorki bloga Wszechsmaki.pl i „Wszechsmaki. Kulinarna podróż”. Dzięki wykorzystaniu ruchu wciąż generowanego przez akcję promocyjną uzyskano kilka tysięcy nowych odsłon i niemal pół tysiąca zgłoszeń do konkursu. Wyniki ogłoszono w Światowy Dzień Makaronu.