Nieoczekiwana zamiana miejsc w reklamie Virgin Holidays. Poczuj się jak na wakacjach LGBTQ

Nieoczekiwana zamiana miejsc w reklamie Virgin Holidays. Poczuj się jak na wakacjach LGBTQ
Virgin Holidays postanowiło stać się jedną z najbardziej przyjaznych firm, które organizują podróże parom LGBTQ. Z tej okazji stworzono reklamę, w której wyobrażają sobie świat, w którym Para Młoda udaje się na miesiąc miodowy, podczas którego jest dyskryminowana.
O autorze
0 min czytania 2017-10-10

Stworzony przez One Green Bean film, śledzi wakacyjną podróż poślubną Pary, która zachowuje się jak zakochane, pochłonięte miłością, świeżo upieczone małżeństwo. Spot został zainspirowany wynikami badań marki, w których tylko jedna na dwadzieścia par LGBTQ opowiedziała, że czuje się bezpiecznie, okazując uczucia swojej drugiej połówce na wakacjach.

W ten humorystyczny i surrealistyczny sposób marka dociera do naszej podświadomości i pozostawia ziarno, które pozwala zastanowić się nad akceptacją miłości homoseksualnej.

Co sądzicie o takim podejściu do tematu?

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejnym przykładem działań polegających na akceptacji homoseksualizmuu jest Absolut. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka stworzyła kampanię OOH, która miała na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na potrzeby kampanii stworzono również spot wolny od uprzedzeń, mówiący o tym, że miłość nie zna granic.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się