Premiera pierwszego polskiego serialu na YouTube – „Nieprzygotowani” okazała się wielkim sukcesem – w ciągu miesiąca kanał zasubskrybowało ponad 436 tys. użytkowników. Dziś znajdziemy tam 29 odcinków z serii – a każdy z nich liczy od 1,5 mln do prawie 5 milionów wyświetleń (pierwszy odcinek to aż 4,8 mln!). Po siedmiu miesiącach działalności Nieprzygotowani mogą pochwalić się okrągłym milionem stałych widzów!
W czym tkwi sukces Nieprzygotowanych?
Nieprzygotowani to niecodzienny format na polskim YouTube. Jest to w pełni profesjonalny serial z fabułą i sztywną ramówką. Nad jego produkcją pracuje cała ekipa – reżyser, scenarzysta, operatorzy i montażyści. W role głównych postaci wcielają się młodzi aktorzy.
Zobacz również
Regularna emisja kolejnych odcinków sprawia, że widzowie w każdą środę o 17 z niecierpliwością czekają przed ekranami komputerów, czy urządzeń mobilnych na kolejny odcinek. Berkowski, Mariola, Agata, Hubert, Gruby i Maja to grupa przyjaciół z jednego z warszawskich liceów. W każdym odcinku możemy śledzić ich losy – sukcesy, niepowodzenia, zawody miłosne i często skomplikowane relacje z rodzicami i rówieśnikami.
Tematy przewodnie poszczególnych epizodów przyciągają młodą widownię, która utożsamia się z bohaterami i przywiązuje się do nich. Prócz miliona subskrybentów skupionych wokół kanału na YouTube, Nieprzygotowani gromadzą także 165 tys. grupę followersów na Instagramie.
Potencjał zauważany przez marki
Nowoczesne podejście do realizacji takiego formatu to zdecydowana przewaga “Nieprzygotowanych” nad serialami telewizyjnymi – mówi Robert Pasut, jeden z twórców kanału. – Stawiamy na profesjonalną produkcję, wysoką jakość materiałów i autentyczność, którą uzyskujemy między innymi dzięki rezygnacji z czterech ścian studia, na rzecz prawdziwych lokacji. Grupa aktorów, z którą stale współpracujemy, podbija serca widzów, a także reklamodawców, którzy coraz chętniej podejmują z nami współpracę, dostrzegając nie tylko ogromne zasięgi, ale także wyjątkowo pozytywny odbiór publikowanych materiałów – dodaje Pasut.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na współpracę z “Nieprzygotowanymi” zdecydowały się już m.in. takie marki jak: Android Pay, Złote Tarasy i Alcatel. W trakcie realizacji jest też projekt dla jednej z polskich marek biżuteryjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za stworzenie Nieprzygotowanych odpowiadają Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik, znani przede wszystkim jako Abstrachuje. Ich pierwszy kanał powstał w 2012 roku i po 4 latach działalności jest obecnie jednym z największych i najpopularniejszych kanałów na polskim YouTube (ponad 2,7 mln subskrybentów). Abstrachuje są nie tylko najbardziej rozpoznawalnymi gwiazdami internetu, ale także autorytetami w branży wideo on-line i konsultantami dla największych marek, które edukują w temacie dotarcia do millenialsów oraz tworzenia autentycznych i angażujących treści.