W nowym spocie widzimy Kubusia, który chodzi po całym lesie z lupą i wszędzie się rozgląda. Poszukiwania wieńczy moment, gdy znajduje on butelkę soku, pod której etykietą kryje się upragniona niespodzianka.
Obiekt poszukiwań Kubusia to prawdziwa gratka dla każdego dziecka – kolekcja naklejek, w której łącznie jest do zebrania aż 28 kolorowych wizerunków zwierzątek do zebrania. Naklejki dostępne są pod etykietkami wszystkich produktów Kubuś 100%, Kubuś w szklanej butelce oraz Kubuś GO!. Dodatkowe atrakcje sprawią, że zabawy jest jeszcze więcej. Wystarczy wejść na www.kubus.pl, by poznać wesołe wierszyki o wszystkich zwierzątkach odnalezionych na naklejkach. Ze strony można również pobrać i wydrukować swój własny album wraz z zestawem łamigłówek.
Zobacz również
Start kampanii: 2 maja 2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]