Nike Air Max 1, 90, 95 oraz 97 należą do najbardziej rozpoznawalnych butów stworzonych przez koncern z Oregonu. Dziś prawdziwym wyzwaniem jest nie spotkać ich w centrach zatłoczonych miast – to podstawowy element miejskiego stylu oraz oczko w głowie wielu miłośników biegania. Obok historii Air Max nie można przejść obojętnie także w centralnych punktach Warszawy m.in. w tunelach pod Rotundą. Niestandardowa kampania Nike Air Max – Air Reinvented wykorzystująca m.in. przejścia podziemne realizowana jest przez dom mediowy Mindshare Polska. Dzięki zastosowanej technologii Flashpoints, fani klasycznych biegówek mogą poznać 26-letnią historię jednych z najpopularniejszych butów sportowych świata, a także zobaczyć swoje ulubione modele w nowej odsłonie – Engineered Mesh Pack.
– Komunikacja nowej odsłony Air Maxów to kolejny przykład innowacyjnego wykorzystania niestandardowych nośników, takich jak przejścia w tunelach podziemnych czy stacje metra, które zdominowaliśmy przy okazji EURO 2012. Rozwiązania wykorzystane przez Nike Poland przykuwają uwagę i umożliwiają poznanie produktu, dzięki ekspozycji najnowszych modeli bezpośrednio w przestrzeni miejskiej – powiedział Krzysztof Chlebiński, Manager, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Poza przejściami podziemnymi, kampania wykorzystuje także siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centrum Warszawy – tuż obok Warsaw Sneaker Store, w którym dostępna jest największa kolekcja butów Nike NSW. Działania OOH wspierane są kampanią online realizowaną na serwisach wertykalnych skierowanych do młodej grupy docelowej oraz kreacjami reklamowymi w prasie lifestylowej.
Za opracowanie strategii działań mediowych, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zaprojektował i realizuje zespół Client Leadership w składzie Krzysztof Chlebiński, Manager, Maciej Małecki, Manager oraz Anna Bieńkowska, Director. Branding przejść podziemnych zrealizowany został we współpracy z CAM Media. Technologię podświetlanych paneli dostarczył Flashpoints. Za przygotowanie witryn produktowych odpowiadało G&G Studio.
Kampania reklamowa wystartowała 1 marca i będzie realizowana do 31 marca br.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing