Zadaniem użytkowników jest stworzenie mema, czyli wgranie zdjęcia i dodanie do niego kreatywnego podpisu. Część zdania jest podana, uczestnicy konkursu mają uzupełnić porównanie: „Łatwiej jest… niż przekroczyć 29 PLN na rozmowy w FORMULE MINI MAX w Play na Kartę lub przekroczyć 9 PLN na SMS-y w FORMULE MINI MAX w Play na Kartę”
Nagrodami za najciekawsze memy będą smartfony. Mechanizm dodania mema jest prosty i intuicyjny dla użytkowników kwejka, a zadanie konkursowe i nagrody dostosowane do grupy celowej. Potwierdzili to użytkownicy – w ciągu pierwszych 24 godzin trwania konkursu nadesłano ponad 1000 zgłoszeń.
Zobacz również
Akcja promowana jest w całym serwisie kwejk.pl i na stronach innych serwisów należących do sieci społeczności.pl. Kampania potrwa 2 tygodnie. Przy organizacji konkursu i kampanii współpracują Mediacom, MediaCom Create oraz po stronie mediów Społecznosci.pl i kwejk.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]