W ramach kampanii powstała seria billboardów z plakatami autorstwa malarki Justyny Stoszek – widzimy na nich zwierzęta patrzące w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty.
Za pomocą kampanii edukacyjnej AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
Zobacz również
W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.
Co ciekawe, w kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif. Billboardy znaleźć można w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Wszyscy już dobrze wiedzą, że wiele psów bardzo źle znosi noc sylwestrową. Głośne fajerwerki doprowadzają u zwierząt do paniki i ataków lęku. Amerykański producent znalazł na to jednak rozwiązanie.