#NieStrzelamPomagam – AMS zachęca do rezygnacji z głośnych wystrzałów w Sylwestra z myślą o zwierzętach

#NieStrzelamPomagam – AMS zachęca do rezygnacji z głośnych wystrzałów w Sylwestra z myślą o zwierzętach
Firma AMS ruszyła z nową kampanią edukacyjną, która promowana jest hasłami #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester. W jej ramach marka zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
O autorze
1 min czytania 2020-12-22

W ramach kampanii powstała seria billboardów z plakatami autorstwa malarki Justyny Stoszek – widzimy na nich zwierzęta patrzące w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty.

Za pomocą kampanii edukacyjnej AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. 

W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, w kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif. Billboardy znaleźć można w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszyscy już dobrze wiedzą, że wiele psów bardzo źle znosi noc sylwestrową. Głośne fajerwerki doprowadzają u zwierząt do paniki i ataków lęku. Amerykański producent znalazł na to jednak rozwiązanie.