W ramach kampanii powstała seria billboardów z plakatami autorstwa malarki Justyny Stoszek – widzimy na nich zwierzęta patrzące w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty.
Za pomocą kampanii edukacyjnej AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.
Co ciekawe, w kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif. Billboardy znaleźć można w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Wszyscy już dobrze wiedzą, że wiele psów bardzo źle znosi noc sylwestrową. Głośne fajerwerki doprowadzają u zwierząt do paniki i ataków lęku. Amerykański producent znalazł na to jednak rozwiązanie.