Jedną z najbardziej udanych kreacji, emitowanych podczas tegorocznych rozgrywek Super Bowl jest spot „Operation Better” marki Hyundai, w którym przypomina ona o żołnierzach i ich poświęceniu. Reklama wyróżnia się także tym, że była nagrywana i emitowana na żywo podczas rozgrywek. Pojawia się w niej również akcent Polski. Nagrania prowadzane byłby w bazie wojskowej w Żaganiu.
Budweiser w tegorocznym spocie wyprodukowanym na Super Bowl opowiedział historię jednego z założycieli browaru, Adolphusa Buscha.
Zobacz również
Mercedes do współpracy przy tworzeniu reklamy na Super Bowl zaprosił braci Coen. Efektem jest spot z udziałem Petera Fondy, nawiązujący do filmu „Easy Rider”.
Także Wix.com postawił na znane nazwiska. W wybuchowej, przepełnionej akcją reklamie udział wzięli Jason Statham i Gal Gadot.
Z kolei w humorystycznym spocie marki Bai, nawiązującym do hitu zespołu ‘N Sync „Bye Bye Bye”, wystąpili Christopher Walken i Justin Timberlake.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Honda w swojej reklamie stworzyła niezwykły album z fotografiami szkolnymi. Znane osoby m.in. Robert Redford, Stan Lee, Amy Adams, Earvin “Magic” Johnson czy Jimmy Kimmel ożywają na zdjęciach i udzielają cennych porad dotyczących marzeń, dążenia do celu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W reklamie Old Spice powrócił Legendary Man, w którego rolę wcielił się Axel Kiener. Tym razem przeżywa on przygodę z gorylami.
Super Bowl wykorzystał również Netflix, prezentując zwiastun drugiego sezonu, bardzo dobrze przyjętego na całym świecie serialu „Stranger Things”.
Marka Wendy’s postanowiło podczas Super Bowl wyemitować reklamę, która miała być odpowiedzią na skierowane pod jej adresem zarzuty, że wykorzystywane przez nią mięso jest mrożone.
Również w tym roku emitowane były spoty reklamujące gry mobilne.
Poniżej pozostałe spoty wyświetlane podczas tegorocznych rozgrywek Super Bowl.