Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Niezwykłe połączenie: lody i Łukasz Podolski – premierowo w Lidlu!

Już od poniedziałku 12 lipca zarówno fani piłki nożnej, jak i smakosze lodów będą mieli powód, by udać się na zakupy do najbliższego Lidla.
O autorze
1 min czytania 2021-07-12

Piłkarskie emocje na Euro były rozgrzane do granic możliwości. Finał już za nami, dlatego warto teraz pomyśleć o przyjemnym ochłodzeniu.

Lukasa Podolskiego nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Gwiazdor świata piłkarskiego urodzony w Gliwicach, grał w najlepszych klubach, takich jak Bayern Monachium czy Arsenal F.C., a kilka dni temu ogłosił, że wraca do Polski, by zostać zawodnikiem Górnika Zabrze.

Co wspólnego ma Lukas Podolski i lody? Znany piłkarz w 2016 roku rozpoczął współpracę z Christianem Gaierem, pochodzącym z rodziny z włoskimi korzeniami, która produkuje ten przysmak od ponad 100 lat. Ice Cream United to marka lodów, które powstają na bazie tradycyjnej receptury. W ich składzie znajdziemy świeżą śmietankę i mleko. To prawdziwy rarytas dla smakoszy letniego ochłodzenia i wysokiej jakości.

Od poniedziałku 12.07 w sklepach Lidl Polska dostępne będzie aż 5 smaków Ice Cream United: słony karmel, cytryna-mięta, masło orzechowe, czekolada i wanilia-ciasteczka (14,99 zł / 500 ml)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się