TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nigdy nie jeżdżę po alkoholu! – podsumowanie dwóch edycji akcji

Za nami dwie edycje kampanii społecznej, którą dla Kompanii Piwowarskiej przeprowadził zespół Opus B. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.
O autorze
0 min czytania 2022-01-05

W ostatnich dwóch latach, Kompania Piwowarska w swoich social mediach przeprowadziła akcję edukacyjną, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.

Absurdalny humor Andrzeja Rysuje rozprawił się z mitami i wymówkami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska rysownika i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców:

  • 2020 rok: zasięg: 2 841 682, zaangażowanie: 954 931
  • 2021 rok: zasięg: 3 643 826, zaangażowanie: 1 438 178

Zobacz nasze case study:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj