Monki zachęca wszystkich, aby wyrażali swoje zdanie, nie bali się kwestionować stereotypów i nigdy nie przepraszali za bycie sobą. Szwedzka marka we współpracy z fundacją Plan International stworzyła limitowaną edycję czterech bluz, z hasłami takimi jak „If we don’t speak up, who will?” i „My body isn’t political”.
Zobacz również
20% dochodu ze sprzedaży, zostanie przeznaczone na kampanię Plan International #GirlsGetEqual, działającej na rzecz siły, wolności i reprezentacji dla dziewcząt i młodych kobiet na całym świecie.
Jako marka mająca wartości, chcemy wzmocnić pozycję kobiet dla lepszego świata. Razem z naszym partnerem Plan International i naszą silną społecznością, z dumą kontynuujemy ważny dialog na temat równości płci w Międzynarodowym Dniu Dziewczyny – i każdego innego dnia – mówi Jennie Dahlin Hanson, dyrektor zarządzająca w Monki.
Plan International i Monki, wraz z zaangażowanymi twórcami, podzieli się szeregiem wskazówek w kanałach social media, jak dyskutować na temat równości płci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Głównym celem Monki jest przyspieszenie realizacji 5. punktu planu Zrównoważonego Rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych – dotyczącego równości płci. Zdaniem ONZ: „globalna różnica płci nie zniknie przez kolejne 100 lat”, podczas gdy Monki mówi: „nie będziemy czekać!”.
Dodatkowo Monki zaprezentuje inspirujący film, w którym odpowie na pytanie: jak osiągniemy równość płci bez manifestacji i podnoszenia głosu – razem?
Bluzy dostępne w sklepach stacjonarnych oraz online od 11.10.2022 r.