1 lipca ruszyła nowa aplikacja Nike Sportswear #airmaxstudio, za pośrednictwem której, każdy będzie miał możliwość stworzenia własnej serii naklejek inspirowanych miastem z syreną w herbie oraz klasyczną serią Air Max. Wystarczy zarejestrować się w aplikacji i z pomocą przejrzystego menu zaprojektować sticker z ulubioną parą AM 1, 90, BW czy 97. Do każdego z nich można dodawać także clip arty, które stworzył Zbiok. Swoimi pomysłami można dzielić się na Facebooku czy innych portalach społecznościowych, zaś w galerii aplikacji głosować na ulubiony projekt.
Zobacz również
Własne naklejki można również zaprojektować i wydrukować w siedzibie głównej #airmaxstudio, mieszczącej się przy Nowym Świecie 49 w Warszawie, po umówieniu się na spotkanie. Kwatera ta to tak zwane trzy w jednym: studio projektowe, w którym będą odbywały się warsztaty z tworzenia własnych vlepek, pop-up store z najnowszymi propozycjami od Nike Sportswear. To sklepowe combo ruszyło już 3 lipca.
Dziesięć dni później w sklepie powstanie także punkt personalizacji butów, w którym twoja ksywka, miejscówka lub dzielnica mogą zostać naniesione na parę ulubionych skoków.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aby wziąć udział w warsztatach należy wysłać mail na adres [email protected] i podać imię, nazwisko, numer telefonu oraz preferowaną datę i godzinę. Warto się spieszyć, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona! Najlepsze dziesięć projektów trafi do sklepów World Box w formie naklejek, a zwycięski pomysł zostanie pokazany w sierpniowym wydaniu Vice Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To jednak tylko początek! Prawdziwą wisienką na torcie jest możliwość wzięcia udziału w występie Diplo. Ten amerykański DJ i producent zawsze gwarantuje wysoką temperaturę na parkiecie, skrzętnie poruszając się pomiędzy dancehallem, baile funkiem i hiphopem, a już 12 lipca zatrzęsie Warszawą. 1 000 osób, korzystających z aplikacji #airmaxstudio oraz 500, które odwiedzą sklep stacjonarny na Nowym Świecie otrzymają wejściówkę na imprezę stołecznym 1 500m2 BE THERE OR BE SQUERE!