„Jeśli chodzi o sport, dzieci mają determinację i odwagę dorosłych. Nie są ograniczane swoim wiekiem, a jedynie obawami rodziców przed porażką czy upadkiem„, powiedział Steve Tsoi, wiceprezes ds. marketingu w Nike Greater China. „Chcieliśmy pomóc przezwyciężyć tę nadopiekuńczość, zmieniając „młodych sportowców” na sportowców, którzy są młodzi.„.
Spoty Nike to hymn pochwalny dla dziecięcej determinacji.
Zobacz również
PS Sheboard: The keyboard for boosting girls’ confidence
Słowa, których używamy do opisania młodych dziewczynek często różnią się od tych, które stosujemy wobec chłopców. Dziewczynki są „ładnym księżniczkami”, podczas gdy chłopcy są „silni”. Jednak Plan International ma na to sposób.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2 Nike: What are girls made of?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najgorętsza reklama Nike, która pobudziła Internet, była nawiązaniem do jednej z najbardziej rozpoznawalnych piosenek w Rosji. W spocie marka przełamuje stereotyp mówiący o tym, że dziewczynki są zrobione z plotek, kwiatków i marmolady. Zobaczcie Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady.