W swoim nowym spocie „Dream Crazier” Nike skupia się na znanych kobietach ze świata sportu i pokazuje ważne momenty z kariery m.in. Simone Biles, Chloe kim, Ibtihaj Muhammad, czy Reprezentacji Stanów Zjednoczonych w piłce nożnej kobiet, którym towarzyszy narracja tenisistki, Sereny Williams. Tym samym marka chce zachęcić i zainspirować kolejne pokolenia młodych kobiet do podejmowania się wyzwań i przełamywania stawianych barier.
Spot miał premierę 24 lutego br. podczas nocy oscarowej.
Zobacz również
PS
Niedawno w USA przykra niespodzianka przytrafiła się znanego koszykarzowi Zionowi Williamsonowi, który występuje w zespole Duke Blue Devils. W trakcie jednego ze spotkań przeciwko zespołowi reprezentującemu Uniwersytet Karoliny Północnej, w ostatnich minutach meczu podczas próby podejścia pod kosz, but koszykarza – marki Nike rozpadł się, przyczyniając się do upadku i kontuzji zawodnika oraz utraty piłki.
Jednym z widzów meczu na stadionie był były prezydent USA Barrack Obama.
Co ciekawe, po zdarzeniu łączna wartość akcji giełdowych marki spadła o ponad 1 miliard dolarów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]