Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nike, Netflix, TikTok i YouTube przeciwko rasizmowi

Nike, Netflix, TikTok i YouTube przeciwko rasizmowi
Popularne marki, takie jak Nike, Netflix czy YouTube zareagowały na trwające od kilku dni protesty w Stanach Zjednoczonych przeciwko rasizmowi – znane brandy publicznie potępiły wszelkie przejawy nienawiści na tle rasowym i wyraziły poparcie dla osób czarnoskórych.
O autorze
1 min czytania 2020-06-02

Od kilku dni przez w całych Stanach Zjednoczonych odbywają się gwałtowne protesty przeciwko rasizmowi. Ma to związek ze sprawą 46-letniego czarnoskórego George’a Floyda, który został uduszony podczas policyjnej interwencji. Wideo przedstawiające przerażające zdarzenie, na którym widać, jak policjant przez kilka minut przyciska kolanem do ziemi szyję zatrzymanego, obiegło cały internet i ponownie wywołało dyskusję na temat problemu nienawiści na tle rasowym w USA.

W mediach społecznościowych szybko pojawiły się wpisy, oznaczone hashtagiem #BlackLivesMatters, które potępiały rasizm i jednocześnie wyrażały popracie dla osób czarnoskórych. Wiele znanych osobistości włączyło się w akcję i publicznie zaprotestowało przeciwko nienawiści na tle rasowym.

Na śmierć George’a Floyda zareagowała też marka Nike, która stworzyła specjalne wideo pod hasłem „For once, Don’t Do It”. 

Co więcej, spot udostępniła na swoim Twitterze marka adidas, która jest konkurencją dla Nike’a. Swój wpis okraszyła słowami „Razem możemy coś zmienić”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poparcie dla osób czarnoskórych wyraziły także inne marki, takie jak m.in. YouTube, TikTok, Disney czy HBO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się