Nike stworzyło interaktywne doświadczenie, przypominające grę Mario, dzięki któremu testujesz obuwie i dbasz o kondycję!

Nike stworzyło interaktywne doświadczenie, przypominające grę Mario, dzięki któremu testujesz obuwie i dbasz o kondycję!
Jak w zabawny, interaktywny i niecodzienny sposób zaprezentować świetnej jakości produkt, tak aby użytkownik chciał podzielić się swoim doświadczeniem w mediach społecznościowych? Nike i agencja Wieden + Kennedy Shanghai mają na to sposób!
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

Aby podkreślić najważniejsze cechy nowego modelu butów „Epic React”, Nike stworzył platformę, która pozwala konsumentom testować buty za pomocą specjalnej gry wideo o nazwie „Reactland”. Sprawa jest prosta. Klient, który decyduje się sprawdzić buty, tworzy za pomocą technologii swój 8 bitowy awatar oraz otrzymuje specjalny joystick, za pomocą którego w grze steruje swoją postacią. Po fazie przygotowania wskakuje na bieżnię i porusza się po krajobrazach z całego świata w pięknym butach marki.

Po testach uczestnicy otrzymują 10-sekundowe nagranie wideo ze swojej rozgrywki, dzięki czemu mogą udostępniać ją w mediach społecznościowych. Gra jest dostępna dla odwiedzających wybrane sklepy w Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Chengdu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Najlepszym sposobem na przekonanie do siebie klienta jest bycie blisko i tworzenie wspólnych doświadczeń. Nike doskonale o tym wie, dlatego w ubiegłym roku marketingowcy marki stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje Cię do wytężonej pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co prawda pogoda za oknami nie sprzyja aktywności na zewnątrz, ale przypominamy wiosenną akcję Nike, przeprowadzoną wraz z INTERSPORT. Marki przygotowały akcję, w której w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.